۱ –  فعالیت این سایت در باره خرید و فروش کتاب و به ویژه کتابهای قدیمی کمیاب و نایاب و نفیس است .
۲- کلیه فعالیتهای این سایت در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی است . 
۳- کلیه کتابهای عرضه شده در سایت چاپ اصلی است و هیچ گونه کتاپ کپی در بین آنها نیست .
۴ – با توجه به اینکه محل فعالیت سایت در اصفهان است هزینه حمل کتابهای سفارشی در اصفهان و حومه رایگان است  و الباقی نقاط کشور به صورت پست پیشتاز می باشد
۵ – کیفیت تمامی کتابهای عرضه شده در سایت به نسبت سال چاپ آنها بسیار خوب و خوب است . 
۶ – قیمت گذاری کتابهای چاپ جدید ( تا ۵ سال قبل ) بر اساس قیمت پشت جلد و قیمت گذاری کتابهای چاپ قدیم بر اساس قیمت خرید و کمیاب و نایاب بودن آنهاست . 
۷- سفارش کتاب بر اساس قیمت درج شده در سایت به منزله توافق بر سر قیمت بین سایت و کاربر است . 
۸ – در صورتیکه کتابی به صورت آنلاین سفارش داده شود و وجه کتاب به حساب سایت واریز شود و بنا به دلایلی آن کتاب موجود نباشد با هماهنگی  و تا حداکثر ۲۴ ساعت وجه به حساب شما بازگشت داده خواهد شد . 
۹ – کتابهای سفارشی که به دست کاربر خواهد رسید فقط در صورتی برگشت داده خواهد شد که با مشخصات درج شده در سایت منافات داشته باشد .
۱۰ – مسئولیت سالم بودن کتابهای سفارشی تا مرحله تحویل به پست  با سایت است و پس از آن  تا مرحله تحویل به کاربر به عهده اداره پست میباشد و در صورت آسیب احتمالی به محموله و یا مفقود شدن آن با توجه به اینکه کلیه محموله ها بیمه است پاسخگوی هزینه آن اداره پست و بیمه مربوطه است . 
۱۱- کلیه حقوق این سایت اعم از مادی و معنوی مربوط به  دامنه ی : classicbooks.ir میباشد و هرگونه کپی برداری و استفاده از مطالب و محتوا و ظاهر آن موجب پیگرد قانونی است .

قوانین و مقررات خرید اشتراک ویژه کلاسیک بوک

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات اشتراک ویژه کلاسیک بوک به دقت ملاحظه فرمایید. خرید اشتراک ویژه کلاسیک بوک ، استفاده از پروفایل شخصی و یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط این سرویس و ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین آن است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، تکمیل کننده موارد پیشین است و در صورت تعارض با توافقات قبل، ملاک، شرایط مندرج در توافق موخر، یعنی توافق تحت نظر می باشد.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اشتراک ویژه کلاسیک بوک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اشتراک ویژه کلاسیک بوک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر وی از اشتراک ویژه کلاسیک بوک به معنی آگاهی، پذیرش و متعهد بودن به آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.
همه کاربران پلتفرم کتاب کلاسیک می‌توانند به اشتراک ویژه کلاسیک بوک بپیوندند و از این تسهیلات که فقط مختص اعضای اشتراک ویژه کلاسیک بوک است، استفاده کنند.
جزئیات کامل تسهیلات اشتراک کلاسیک بوک در صفحه خرید اشتراک شرح داده شده است
۱-تعاریف:

پلتفرم اشتراک ویژه کلاسیک بوک: پلتفرمی به منظور ایجاد امکان خرید اشتراک ماهانه از پلتفرم کتاب کلاسیک برای مشتریان وب‌سایت پلتفرم کتاب کلاسیک.
اشتراک‌ها به صورت ماهانه، فصلی و نیم سالانه تعریف می‌شوند. مشتریان در صورت خرید اشتراک می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که شرح آن در صفحه خرید اشتراک آمده است ، بهره‌مند شوند.

۲-خاتمه/ فسخ عضویت:

پلتفرم کتاب کلاسیک مجاز است بدون اطلاع قبلی عضویت در اشتراک ویژه کلاسیک بوک کاربران این سرویس را به صلاحدید خود لغو کند. در صورت بروز موارد نقض شامل این تعهدات یا هر قانون قابل اجرا، کلاهبرداری یا سوءاستفاده از عضویت یا آسیب و ضرر رساندن به پلتفرم کتاب کلاسیک یا سایر کاربران، عضویت لغو می‌شود و هزینه آن مرجوع نخواهد شد.

مواردی که لازم است کاربر برای عضویت در اشتراک ویژه کلاسیک بوک بپذیرد:

۱- اشتراک ویژه کلاسیک بوک ، با هدف ارائه خدمات و امتیازات ویژه به مصرف کننده نهایی راه اندازی شده است و برای مشتریانی که محصولات را به منظور فروش مجدد یا ارسال برای مشتریان خود یا برای خرید سازمانی و عمده ، خریداری می‌کنند، قابل استفاده نیست. درصورت نقض قوانین پلتفرم کتاب کلاسیک و محرز شدن هرگونه تقلب و سوء استفاده از این سرویس توسط هریک از کاربران به تشخیص کتاب کلاسیک، مدیریت کلاسیک بوک هیچگونه تعهدی برای بازگشت هزینه عضویت یا ارائه همه خدمات ویژه نخواهد داشت و در صورت ورود هرگونه خسارت به سایت و یا پلتفرم کلاسیک بوک از این حیث ، کتاب کلاسیک می تواند حسب صلاحدید خود خسارات وارده را از کاربر مطالبه نماید.
۲- شرایط و ضوابط اشتراک ویژه کلاسیک بوک قابل اصلاح و تغییر از جانب مدیریت پلتفرم کتاب کلاسیک است و لازم است کاربر در زمان تمدید عضویت اشتراک، قوانین و شرایط سایت و به روز رسانی‌ها را مجدد مطالعه و بررسی کند. در صورت اعمال تغییرات در این قوانین، ادعای کاربر مبنی بر عدم اطلاع از تغییرات مورد پذیرش نبوده و مشتریان موظف به، به روزرسانی اطلاعات خود از طریق قوانین در دسترس از طریق سایت می باشند.
۳- حساب اشتراک ویژه کلاسیک بوک، تنها قابل استفاده برای یک نفر ( شخص حقیقی) است. تخطی از این قانون مشمول نقض قوانین است.
۴- عضویت اشتراک ویژه کلاسیک بوک قابل انتقال به غیر نیست.
۵- سرویس اشتراک ویژه کلاسیک بوک سرویسی ماهانه است و امتیازات یک ماه قابل انتقال به ماه بعد یا ماه قبل نیست. این موضوع شامل سرویس‌های بلند مدت هم خواهد بود.
۶- همه خدمات در مدت زمان عضویت فعال قابل استفاده است.
۷- عضویت آزمایشی: ارائه هرگونه سرویس آزمایشی رایگان یا با تخفیف به صلاحدید مدیریت پلتفرم کتاب کلاسیک است و پلتفرم کتاب کلاسیک هیچگونه تعهدی برای ارائه سرویس آزمایشی رایگان یا با تخفیف به مشتریان خود ندارد.
۸-هزینه و تمدید عضویت: هزینه عضویت اشتراک ویژه کلاسیک بوک در صفحه اشتراک ویژه کلاسیک بوک قسمت “مشاهده اشتراک های اشتراک ویژه کلاسیک بوک” قابل مشاهده است. در مواردی ممکن است شرایط عضویت مختلفی ارائه شود و هزینه‌های عضویت به شکل‌های مختلف، متفاوت باشد. هزینه عضویت اشتراک ویژه کلاسیک بوک قابل استرداد نیست. (برای مثال ممکن است حق عضویت مشتری جدید اشتراک ویژه کلاسیک بوک با عضویت اعضای سابق متفاوت باشد.)
۹- تغییراتی در عضویت یا اصلاحات در شرایط اشتراک ویژه کلاسیک بوک: کاربر در مدت زمانی که از عضویت اشتراک ویژه کلاسیک بوک استفاده می کند، مشروط به شرایط و ضوابط استفاده از پلتفرم کتاب کلاسیک خواهد بود. اشتراک ویژه کلاسیک بوک می‌تواند شرایط و ضوابط استفاده یا هر جنبه‌ای از عضویت در اشتراک ویژه کلاسیک بوک را در هر زمانی تغییر دهد. اگر هر یک از این شرایط یا هرگونه تغییر در این شرایط، نامعتبر، باطل یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا باشد، قابل قبول تلقی می‌شود و تاثیری در اعتبار و شرایط باقی‌مانده نخواهد داشت. چنانچه هر یک از موارد ذکر شده به هر دلیلی باطل یا قابل اجرا نباشد، دلیل بر باطل شدن کل شرایط و ضوابط نیست. کاربر می‌تواند در صورتی که با شرایط و ضوابط جدید موافق نیست، عضویت خود را تمدید نکند، اما در صورت موافقت با شرایط جدید امکان ارتقای عضویت همچنان وجود خواهد داشت. استفاده از سرویس اشتراک ویژه کلاسیک بوک تابع قوانین کشوری است. درصورت هرگونه بروز تغییر در این قوانین، ادامه ارائه سرویس‌ها در زمان تمدید عضویت تابع قوانین جدید خواهند بود.

سایر محدودیت‌ها:

۱-اشخاصی که به دلیلی حساب آنها توسط مراجع قضایی مسدود شده و یا قوانین را نقض کرده و مرتکب تخلف شوند، عضویت آنها لغو شده و ملزم به جبران خسارت وارد آمده به اشخاص ثالث هستند. لازم به ذکر است هزینه عضویت مرجوع نخواهد شد.
۲- عضویت در سرویس اشتراک ویژه کلاسیک بوک منوط به تایید پلتفرم کتاب کلاسیک است و پلتفرم کتاب کلاسیک مجاز است بنا بر صلاحدید از عضویت برخی افراد جلوگیری کند. همچنین پلتفرم کتاب کلاسیک مجاز است بدون اطلاع قبلی عضویت در اشتراک ویژه کلاسیک بوک کاربران این سرویس را به صلاحدید خود لغو کند.
۳- تنظیمات مربوط به خبرنامه پلتفرم کتاب کلاسیک، ارسال ایمیل اشتراک ویژه کلاسیک بوک را محدود نخواهد کرد و کاربر می‌تواند با تغییر تنظیمات خبرنامه پلتفرم کتاب کلاسیک، همچنان ایمیل اشتراک ویژه کلاسیک بوک را دریافت کند. کاربر نمی‌تواند عضویت اشتراک ویژه کلاسیک بوک یا مزایای اشتراک ویژه کلاسیک بوک خود، از جمله کدهای تبلیغاتی برای عضویت یا مزایای اشتراک ویژه کلاسیک بوک را منتقل یا واگذار کند.
۴- امتیاز اشتراک ویژه کلاسیک بوک مختص به اشخاص حقیقی است و اشخاص حقوقی و فروشندگان حق استفاده از این امتیاز را ندارند.
۵- کاربران اشتراک ویژه کلاسیک بوک مجاز به خرید محصولات با هدف فروش ، اجاره یا ارسال کالا به مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه خود با استفاده از مزایای اشتراک ویژه کلاسیک بوک نیستند.
۶-مزایای قابل استفاده یا ارائه شده در اشتراک ویژه کلاسیک بوک با رعایت قوانین و مقررات تجارت الکترونیک و حفظ شرایط موجود در پلتفرم کتاب کلاسیک برقرار است. برای مثال محدودیت بازگرداندن کالاهایی با شرایط خاص همچنان وجود دارد.
۷-پلتفرم کتاب کلاسیک ممکن است به صلاحدید خود مزایا و هزینه عضویت اشتراک ویژه کلاسیک بوک را کم یا زیاد کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

کتاب کلاسیک به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
کتاب کلاسیک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت کتاب کلاسیک، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات کتاب کلاسیک، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط کتاب کلاسیک جزئی از اموال کتاب کلاسیک محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کتاب کلاسیک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کتاب کلاسیک محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط کتاب کلاسیک و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار کتاب کلاسیک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت کتاب کلاسیک و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای کتاب کلاسیک محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات کتاب کلاسیک، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. کتاب کلاسیک محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی classicbooks.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت کتاب کلاسیک هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از classicbooks.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.